søndag 4. april 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Ann-Katrin som har designet skissa til Sketch Friday hos Practical Scrappers igjen...
Klippe rundinger ekke lett... men har gjort et forsøk, synes jo ikke at det ikke er helt rundt heller da... Jeg har tatt utgangspunkt i påskesola (selv om vi ikke har sett så mye til den i påsken), og skåret mange tynne gule strimler i forskjellige gulfarger til sola. Har brukt papir fra restekurven min, den flyter over, så godt jeg får brukt litt av det og...
Gutta mine sto opp grytidlig i dag, og la i vei på ski inn til Skimten. Der de serverer påskefrokost fra kl 08:00, 1. påskedag, hvert år.
3 mil gikk de tilsammen idag, jeg er så stolt av de atte! Farmor hadde de også med seg. Skal si de er spreke. Det kan ikke skryte på meg at jeg er.





Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Gult restepapir
- QK ringer (til sola)
- Fjær
- Blomster fra Mulberry og Unik Hobby
- Chipboards fra Prima
- Stickers fra The Little Storytellers
- Halvperler fra Kort&Godt
- Svertet noen av kantene med distress ink

4 kommentarer:

Heidi sa...

Hei Ane Lene.
Så artig den ble, kjempefin:)!!

Og som sagt så vil jeg gjerne gi awarden tilbake til deg,og tar du turen innom meg så ligger den å venter på deg der :)
Ha en fortsatt fin dag!
Go'klem fra Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Det ble en kjempefin påske LO!

Fern sa...

WOW, beautiful job with the sketch!! Great layout!! Thanks for playing along with us over on Practical Scrappers!!!

Ann-Katrin sa...

Wow, Ane Lene! Den ble d... kul! Sikkelig påskelo og så kul med sola i bakgrunn. Utrolig hva du får ut av skissene mine ;o)