søndag 25. april 2010

Challenge Week 17 hos Create 4 fun

En litt vrien skisseutfordring hos Create 4 fun denne uka, synes jeg. Kan fort bli litt rotete, det er derfor jeg har valgt å bruke ark som går i samme fargetone...
Da jeg satt å så på dette stempelmotivet, tenkte jeg først på de omtalte Hollywood fruene, og tenkte, ja, hvorfor ikke... Takk for stempeltrykket, Jorid!
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra Jim Holtz
- Stempelmotiv fra The Greeting Farm, malt med distress ink
- QK
- Brads, tre halv "perler"
- 2 forskjellige blomster punch
- Stickers fra Making Memories
-Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

Mona sa...

Lekkert kort! Flink du er til å fargelegge!!
Flotte mønsterark du har brukt, likte fargene veldig godt.

Klem Mona :0)

Tonje sa...

Hei, jeg fant bloggen din inne på facebook og måtte ta meg en tur for å kikke.Det er alltid gøy å finne andre kortgale damer!

Så flott kortet ditt er! Var lekkert med de matchende arkene og nydelig fargelagt.

Bernadet sa...

Beautiful card Ane Lene.
Thanks for playing by Create4fun Challenge

-Sanna- sa...

Kjempeflott og herlige fargetoner.