søndag 18. april 2010

Kurs og scrappemesse...

Idag har jeg vært på scrappemesse på Exporama på Hellerudsletta. Var nok lurt å dra i dag for det var faktisk ikke så mye folk. Men først var jeg på kurs, som Maya holdt. Vi malte et Sarah Kay motiv og monterte sammen en boks (se bilder under). Maya er utrolig flink, så ta en titt innom bloggen hennes, i tilegg er hun ei jordnær og hyggelig dame. Var et innholdsrikt kurs, takk Maya! Traff også på noen scrappedamer og slo an en prat, og det er jo alltid hyggelig.
Selv om man tror man ikke trenger noe så finner man alltid noe på slike messer. Jeg kom hjem med litt flere av de nydelige mønsterarkene til Maja Design, 2 Martha Stewart punch, blomster, thickers, pluss litt annet stasj...
Tusen takk for at jeg fikk sitte på Jorid, og for de hyggelige samtalene våre. Turen går jo så fort unna når vi to setter igang, hehe...





Slik ser boksen ut...





Til denne boksen ble det brukt bl.a:
-Blå og hvit Bazzil
- Stempelmotiv fra Sarah Kay, malt med distress ink
- Spellbinders
- Martha Stewart punch
- Blomster
- Center Kisses
- Silkebånd, halvperler

3 kommentarer:

RoseSommer sa...

Jeg tenker denne dagen ble en god opplevelse du kan leve på en stund. Så gøy.

Grethebella sa...

Og jeg er sååååå misunnellig. Hadde så lyst til å være med på det kurset.
Nydelig ble motivet ditt også.
Flott konfirmasjons gave.
Klem Grethe

Pinklady 68 sa...

Så nydelig eske du lagde på kurs hos Maya!
Søtt motiv malt med distress:-)

Jeg var på Scraporama treff og shopppet på lørdag...storkoste meg!!! Møtte flere blogg damer IRL...kjempe koselig:-) Gleder meg allerede til neste messe/stortreff.

Ha en fin mandag! Klem Laila.