fredag 9. april 2010

So cute 8 - skisseutfordring hos TJSC

Skisseutfordring hos That`s just so cute denne gangen.
Har valgt et bilde av meg og min kjære. Ikke så mange bildene vi har av oss to sammen. Det blir mest til at vi tar bilder av ungene.
Slik ser bidraget mitt ut til So cute 8 utfordringen:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Lys grønn Bazzil
- Mønsterark fra Sandy Lion og My little shoe box
- Grå/hvit kartong
- Spellbinders og QK
- Monogram alfabet fra QK
- Blomster fra Prima, Kort&Godt og Irenes Garden
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Halvperler fra Kort&Godt
- Glitterlim
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Så tøff og gjennomført denne ble. Kjenner meg igjen med tanke på at det finnes lite bilder av oss sammen.

Takk for ditt bidrag=)

Heidi sa...

Den ble kjempefin ♥
Blomsterpynten er nydelig, og bokstavene var knalltøffe:)!!
Og tusen takk for hyggelig kommentar Ane Lene♥
varmer masse det!!

Ønsker deg og dine ei flott helg!
Klem fra Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO av deg og din mann!
Mange lekre blomster og stilig effekt på bokstavene:-)

Klem Laila.

tone sa...

Dette var en kjempe fin Lo!
Masse fint i bloggen din,legger meg til som følger,og håper at du tar deg en tur innom min blogg:-)
Ha en strålende helg.
Klem Tone

Asil sa...

Flott tolking av skissa, og for en herlig blomster-eng!!!

Takk for at du deltar! :)

Camilla sa...

For en flott samling blomster! :)
Kjenner meg veldig igjen i at det blir mest bilder av barn ja...

Tusen takk for ditt bidrag! ;D