søndag 4. april 2010

Påskebonus hos STM

Scrapping the Music har en påskebonus, med visse kriterier som skal følges:
- 1 kartong
- 2 forskjellige fonter
- 3 ulike mønsterark
- 4 knapper
- 5 blomster
+ innslag av GULT

Jeg har brukt et bilde av sønnen min som ble tatt denne påsken i slalåmbakken som ligger 5 min gange fra der vi bor. Dette var nok siste turen, snøen smelter fort nå, så bakken har siste dag åpent imorgen. Da er det meldt regn, så siste tur er nok kjørt i år, derfor tittelen: Siste turen i år...
Jeg har brukt maling på bobleplast, men malingen var såpass tynn at effekten kom ikke helt fram, men gult ble det... Så har jeg brukt litt juksesøm. Chipboard stickersene har jeg fått av Ann-Katrin, tusen takk - jeg fikk brukt for dem...
Jeg har sett verden gjennom tåke i noen dager nå pga øyekatarr, så håper synet snart er på plass igjen. Har klart å scrappe for det jeg, stopper ikke meg det...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Gul hobbymaling
- Mønsterark fra BoBunny og Making Memories
- Mørk blå kartong
- Hvit bølgepapp - malt gul
- Knapper, brads
- Bronsjepynt fra Kort&Godt
- Blomster fra Prima og Mulberry
- McGill-leaves - punch
- Chipboard stickers fra American Craft
- Stickers fra Prima og The Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så herlig!! Kjempefin løsning på utfordringen:)
Flott pyntet:)

Takk for at du deltar:)