fredag 2. april 2010

"Et av dine herlige ansiktsuttrykk"

Her har jeg brukt en skisse fra Pencil Lines - noe som jeg trodde var en ny oppgave... Fikk tydeligvis ikke med meg alt, ikke alltid like lett med unger som bråker og maser rundt hue på en, hehe..
Bildet er av sønnen min da han var ca 10 måneder, og her har han er kult, rampete ansiktsuttrykk. Bildet har vært et av mine favorittbilder. Moro å ha klart å knipse et bilde og fått med dette uttrykket...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Melissa Frances, Madison`s Maternity, Anna Griffin og My Mind`s Eye
- Stjerner fra QK
- Pyntebånd
- 2 forskjellige sommerfugl-punch fra Martha Stewart
- Halvperler fra Kort&Godt
- Thickers fra American Craft
- Stickers fra The Little Storytellers og Making Memories
- Journaling fra October Afernoon
- Svertet kantene med distress ink

Ingen kommentarer: