lørdag 17. april 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Så var det igjen tid for Sketch Friday hos Practical Scrappers.
Jeg har valgt et bilde av sønnen min sammen med en av hestene som han har blitt veldig glad i. Jeg ser ikke så godt forskjell, men dette er enten Ronja eller Trine...
Jeg har klippet at et gammelt belte og brukt her, synes det passet så godt. Måtte lissom ha med noe lær på en heste-layout...
Slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, Steve`s Pages, Bo Bunny og Basic Grey
- Silkepapir
- Belte, hyssing, blomster, brads
- Journaling (kjøpt hos Bikuben)
- Metallpynt fra Kort&Godt
- Letters fra MME
- Stickers fra Jenni Bowlin
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Sherri sa...

Love the torn paper and the belt!!!

Christy sa...

I love that you subbed journaling for one of the photos...super layout :)

If you would be interested in giving a new challenge blog a try, I would love to see how it inspires you :) You can check it out at: Scrap It With a Song. The first challenge went live this morniing :)