søndag 11. april 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Ny skisse hos Practical Scrappers. Egentlig en kortskisse, men jeg har våget meg på en layout for det...
Bildet er av datteren min, som sitter på fanget mitt og koser seg. Må jo bare ta vare på de øyeblikkene - vips så har de vokst ut av fanget på en...

Jeg har laget hull rundt hele layouten og "brodert"...
Slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa/lilla Bazzil
- Mønsterark fra Papirdesign og Crate Paper
- Broderigarn og silkebånd
- Knapper og sommerfugl-klippark fra Panduro
- QK, Spellbinders
- Halvperler fra Kort&Godt
- Chipboard stickers fra American Craft
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet noen av kantene med distress ink

2 kommentarer:

Unknown sa...

For en nydelig LO og lekkert kort du har laget i dag (",)
Hilsen fra Karin

Gloria Stengel sa...

Fantasitc job on the sketch! I love the papers and the adorable photo!