mandag 12. april 2010

Skissedilla # 55

Ukas Skissedilla er designet av Lene. Det har nesten blitt et must å være med, men det er jo så gøy da...
Bildene er fra da jeg var rundt 14-15 år - uredd og vågal. Bildene er tatt på ei hengebru på Skjernøy utenfor Mandal. Jeg og min søster turna og gjorde mange rare ablegøyer på denne broa. Da jeg var på samme sted for noen år siden, turde jeg ikke engang å gå over denne broa engang... Blitt endel mer pysete med åra ja...
Og her er bidraget mitt til Skissedilla denne uken:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME og Chatter Box
- Svale og skyer fra QK
- Halvperler og blomster fra Kort&Godt
- Strandstrå
- Strandnelliker
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet noen av kantene i distress ink

2 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Så kult! Digger oppsettet og bildene! Så flink du er ;o)

HegeAL sa...

Nydelig LO. Og veldig kule bilder!

Takk for at du deltar!