lørdag 24. april 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Tid for Sketch Friday hos Practical Scrappers igjen... Ann-Katrin som har designet skissa.
Jeg har brukt et bilde av min mor, min mormor, min datter og meg. Dette er det siste bilde av oss samlet før min mormor døde. Den hekla ringen jeg har brukt på denne layouten har min mormor heklet. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, men gjetter at det er pynt som har hengt i et vindu. Synes det var greit å bruke den på en LO istedenfor at den bare skulle ligge i en skuff og bli glemt...
På denne layouten har jeg brukt:
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra Jim Holtz, Real Life og Ridderholm Design
- Blomster og Center Kisses fra Kort&Godt
- Pyntebånd
- Heklet pynt
- Thickers fra American Craft
- Svertet kantene med distress ink

Ingen kommentarer: