tirsdag 27. april 2010

Skissedilla # 57

Da har jeg forsøkt meg på Skissedilla igjen. Skissen er desigent av HegeAL.
Bildet jeg har brukt er av den flotte gutten min. Jeg synes han er så kjekk og flott på dette bildet.
Jeg har brukt grønn hobymaling som jeg har blandet ut med litt vann på en sprayflaske, og sprayet på Bazzilen (synes ikke så godt på bildet). Jeg har også brukt en grillpinne og dratt maling i streker over arket.



Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil og svart Bazzil dots
- Kartong som har fulgt med noe pynt fra Prima
- Grønn hobbymaling
- Magnolia alfabet fra QK
- Halvperler fra Kort&Godt

4 kommentarer:

skisseboden sa...

Så tøff og samtidig søt LO:)

Broggis sa...

Tøff kjekkas!!!
Rent og røft på en gang! Morsomt med de sorte detaljene!
Takk for at du deltar!

Bthorn sa...

Denne var bare kjempelekker. Jeg liker veldig godt det rene, enkle oppsettet og det tøffe bildet.

Lene sa...

Denne var råkul Ane Lene ! Knallstilig bilde av gutten din og LO'en var herlig Clean and simple!