onsdag 24. mars 2010

Babyshower/snart mamma kort

Via Ann-Katrin har jeg funnet nok en utfordringsblogg jeg hadde lyst til å prøve meg hos... Det vrimler av forskjellige utfordringsblogger, så der er det bare å velge og vrake. Utfordringsbloggen er Scrap that baby. Utfordringen var å lage noe til en babyshower. Jeg har ei venninne som er gravid, og hun har ikke et såkalt drømmesvangerskap. Så da tenkte jeg at hun kunne trenge en liten oppmerksomhet. Har jo vært der selv, og føler såå med henne! Jammen godt at gevinsten er verdt slitet... Så dette kortet er til henne!
Andre utfordringen dette kortet skal være med på er Wiff of Joy Challenge - Challenge # 72 - en skisseutfordring.
Slik ser bidraget mitt ut:



Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys brun Bling Bazzil
- Mønsterark fra Reminise og Imaginisce
- Stempelmotiv fra Wiff of Joy, malt med distress ink + litt glitterlim
- Spellbinders
- Pyntebånd
- Halvperler fra Kort&Godt
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Catrine sa...

Nydelig kort..

Sarah Rice sa...

adorable card!

Dani sa...

very cute card! =)

tiggertastic sa...

wonderful card, and you have used the image so well too

hope you are having a good weekend,

Crafty hugs Sarah xx

cats whiskers sa...

What a stunning card this is, wonderful colopurs and a great WOJ image, thanks for joining Whiff of Joy Challenge this week
Hugs Jacqui x

Bev sa...

Beautiful card, the colours are so pretty. I love what you have done with my sketch. Thanks for joining WOJ this week x