tirsdag 16. mars 2010

Et kort i fargene hvitt og beige

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Sketchy Colors - # 15 Hvit/beige
- Stamp with fun - Challenge # 50 - skisseutfordring

Personlig synes jeg skissa var litt rotete, det ble litt mye. Holdt på å gi opp, men fikk det til tilslutt (synes jeg da)... Har brukt mange forskjellige mønsterark i flere forskjellige beige og hvit nyanser...
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bling Bazzil
- Mønsterark fra Dream Street Paper, BoBunny, W er Memory Keepers, Ladybug and friends, Melissa Frances og My Mind`s Eye
- Stempelmotiv fra Stamp it
- Pyntebånd
- Halvperler i tre
- Mulberry roser
- Halvperler fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Stilig oppsett på dette kortet med herlige mønster ark:-)
Ha en fin dag og lykke til!
Klem Laila.

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 sa...

Świetna karteczka !!!!!!
Cudnie Ci ta interpretacja wyszła.
Fajnie, że się z nami bawisz.

-Sanna- sa...

Koselig blogg du har og flotte kort :)

Lena Katrine sa...

Åh, så lekkert! Nydelig oppsett og flott utført!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Go'klem

The Crafty Den sa...

Hi Ane Lene, what a pretty card. The image is stunning and I love the soft pastel colours/papers you've used. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

Nilla sa...

Helt underbar stämpel! Mycket elegant kort! tack för att du var med i vår utfordring hos SWF! Kram Nilla