mandag 22. mars 2010

Et fruktig kort

Med dette kortet vil jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Cupcake Craft Challenge - Challenge 83 - Food & Drink
- Kort&Godt - Bruk av metallpynt eller charms på en annen måte enn man pleier
- Create 4 fun - Skisseutfordring

Jeg har brukt QK frukt. Metallpynt er noe jeg pleier å bruke på LOèr.
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Lyslys blå og vanilla Bazzil
- Lys blå kartong
- Mønsterark fra BoBunny og Basic Grey
- Metallpynt fra Kort&Godt
- Pyntebånd og charms
- QK
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Anne-Marije sa...

What a lovely card!
Thanks for playing with us at the Create4fun challenge this week.
xxx Anne-Marije

Bernadet sa...

beautiful card!!
Thanks for joining us at the Create4fun Challenge

Catherine sa...

Thank you for joining us at Cupcake Craft ! Your card is so pretty : love the metal embellishments, they are gorgeous ! Smiles from Catherine

Miss StampAlot sa...

ÅÅÅÅ, så fruktelig fint kort =) tihi...

virkelig lekkert...

Liza sa...

Great work, I love the colours you have used. Thanks for joining us at CCC.

Liza x

Anita Thorsen sa...

Flott bidrag til utfordringen vår. Takk for at du deltar.