søndag 7. mars 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Ann-Katrin som har designet skissa hos Practical Scrappers igjen... og da må jeg jo prøve meg på den... Snutten min jeg har scrappet igjen. Her er hun på tur på skauen sammen med pappa... Skikkelig stas å bli med pappa på tur... (Tusen takk for halvperlene, Jorid!)
Tittelen er: Skautur, og her er mitt bidrag:



Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa bling Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye
- Svirler fra QK
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra Making Memories og Pink Paislee
- Svertet kantene med distress ink


Her er skissa jeg har fulgt som Ann-Katrin har designet:




5 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig jente du har og flott Lo (",)
Hilsen fra Karin

Ann-Katrin sa...

Woho, du er kjapp! Så søt lo (og søt jente). Stilig med alle swirlsene. Gøy at du vil scrappe etter skissene mine. Stå på! Stolt av deg!

Pinklady 68 sa...

Lekker LO med nydelige bilder!
Er så fint med rosa og brunt sammen:-)

Amy sa...

Very nice layout!!

Fern sa...

What a cute layout!! Love your paper choice, and cute photos!! Thanks for joining us this week for the Sketch Challenge over at Practical Scrappers!!!