lørdag 6. mars 2010

Jeg V A N T ! ! !

Ikke 1 men 2 ganger, på bare noen dagers mellomrom. Jeg er superglad og fornøyd. Jeg har jo ikke blogget så lenge heller...
Med dette første kortet vant jeg hos Kreativ Hobby, der var utfordringen å bruke søm. Jeg vet ikke hva jeg har vunnet, men venter i spenning...





Med dette kortet vant jeg hos Create4fun. De hadde en skisse man skulle følge.



- og her er premien jeg har vunnet. Spellbinders - herlig.....




Jeg går og lurer på om jeg snart skal ha en liten Bloggcandy... Har snart hatt 200 kommentarer, og det er jo bare såå hyggelig. Som sagt så har jeg ikke blogget så lenge, men synes det er utrolig artig - og det må jo feires! Så følg med, følg med...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer! Vel fortjent:))

Ann-Katrin sa...

Gratulerer med 2 premier! Blir inspirert av tempoet ditt. Og snart 200 kommentarer! Det er kjempe bra.