fredag 19. mars 2010

Extra cute 6 - Lekent og fargerikt hos TJSO

Thats just so cute`s extra utfordring denne måneden er "lekent og fargerikt".
Min lille datter elsker å perle, både smykker og med Hama perler. Hadde lyst til å bevare noen av hennes kunstverk, og tenkte at dette var rette utfordring til å gjøre det... Layouten er helt blottet for mønsterark. Har virkelig lekt meg med brads, maling pluss annen pynt...
Tittelen på layouten er: Du elsker å perle.
Her er mitt bidrag:





På denne layouten har jeg brukt:
- Rosa og svart Bazzil
- Hamaperler
- Rosa, turkis og hvit hobbymaling
- Brads, pyntebånd
- Rosa kakeserviett fra Åhlens
- Pynteknapper fra Panduro (tror jeg)
- Chipboards fra Prima og Ludwigbaehr
- Glitterbokstav fra Desigener Garden
- Monograms stickers fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Asil sa...

Så utrolig kreativt å pynte med hennes perling! Og for et flott minne om mange år, når hun ser i albmet og finner slik en skatt!

Takk for at du deltar! :)

Pinklady 68 sa...

Så leken og fargerik LO!
Smart og flott måte å vise din datters kunstverk på:-)
Klem Laila.

Guro sa...

Å denne var jammen morsom :-) Hvem trenger vel mønsterark her, dette var supert uten!
Klem Guro

Camilla sa...

Så fint med perlene -dette blir et flott minne ja! :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.