torsdag 18. mars 2010

Chipboard Challenge hos Practical Scrappers

Bruke Chipboards var ukas utfordring hos Practical Scrappers...
Chipboards er noe jeg bruker så mye, men det var gøy å bruke de på denne layouten, så jeg får nok bruke de litt mer... Lenge siden jeg har kjøpt de jeg har brukt her, og jammen var det en Å blant bokstavene - ikke verst..
Her har jeg brukt hobbymaling på bobleplast og "duttet" litt her og der. Mønsterarket i smale striper har jeg brettet og svertet kanter og bretter med distress ink.
Bildet er av veslefrøkna mi, som vanlig gjør hun seg litt til... Hun er P unge, hadde hun fått velge hadde vi kun hatt pizza, pasta, pølser og pannekaker til middag.
Tittelen på layoten er: Pizza på menyen
Slik ser bidraget mitt ut:




På denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Crate Paper, Fancy Pants Design, October Afternoon og Basic Grey
- Chipboards fra Notabene og We R Memory Keepers
- Rosa hobbymaling
- Halvperler fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Amy sa...

Super cute layout!! Love the colors. Thanks for playing with Practical Scrappers.

Pinklady 68 sa...

Herlig farger på denne søte LOèn:-)
Klem Laila.

RobinJ sa...

Adorable LO! Love the color choices, and the title! Thanks for playing along at Practical Scrappers!
xoxo-RobinJ

Sherri sa...

Lovely layout.....thanks for playing at Practical Scrappers this week.


Sherri DT

Unknown sa...

fabulous layout. Love the colors and the design. your use of chipboard is divine! Thanks for playing with us at Practical Scrappers!
Blessings,
Kim xXx