tirsdag 9. mars 2010

Inspirator: Karneval hos ScrappeHuset

ScrappeHusets første Inspirator er; Karneval. Denne oppgaven har jeg gått lenge og grublet på. Jeg kom ikke igang, og gjorde flere forsøk... Men så kom jeg på ideèn med edderkoppnett en natt jeg lå og ikke fikk sove... Edderkoppnettet er sytråd som jeg har limt fast...
Bildet er av sønnen min som skal på karneval i barnehagen. Tenker han er ca 5 år på dette bildet...
Tittelen på layouten er: Spiderman i farta
Og slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla og svart Bazzil
- Sytråd
- Stickers fra bl.a Making Memories
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Torill sa...

Det nettet var kjempekult!! Så stilig! Har du sydd?

Takk for at du ble med! Og godt at det endelig løsnet, så får du begynne å gruble på neste utfordring:0)

Pinklady 68 sa...

Stilig spiderman LO!

linn kr/sykepleier sa...

Se der ja. Så tøff den ble. Jeg har nesten samme LOen. Med nettet og ungen har samme positur som din, det var gøy.

Råkul LO! Takk for ditt stilige bidrag! :D