søndag 28. mars 2010

Skissedilla # 53

Det er så utrolig mange flinke scrappere, vanvittig flinke, som man ikke kan måle seg med engang.... - og hos Skissedilla synes jeg at nivået er skikkelig høyt!!! Rene kunstnere mange, og jeg blir mer enn imponert gang på gang...
Det er Nabon som har designet denne ukas skisse. Hun er en utrolig flink scrapper og fotograf, og som jeg har vært så heldig og vært på kurs hos...

Bildet har mormor tatt engang hun var barnevakt for min lille snutt. Her leker hun i et dukkehus, og det er stor stas...
Tittelen på layouten har jeg valgt til å være: Her bor jeg.
Slik ser bidraget mitt ut denne gangen:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa kartong
- Mønsterark fra BoBunny
- Grå hobbymaling
- Stempel swirl fra TreL
- Halvperler fra Kort&Godt
- Pyntebånd
- Perlebånd fra Kort&Godt
- Chipboards fra We R Memory Keepers
- Stickers fra Pink Paislee

1 kommentar:

Lene sa...

Så søt hun er ! Tenker det er stas med egen hus ja!
Flott LO Ane Lene!

Vil samtidig ønske deg og dine en god påske!