søndag 7. mars 2010

Skissedilla # 49

Idag har jeg vært på treff med 5 andre kjekke damer. Vi har skravla og scrappa. Jeg fikk bare laget 2 LOèr... kanskje prata litt mye... Jeg hadde det hvertfall veldig hyggelig!

Endelig har jeg klart å scrappe ukas skissedilla og ... Denne gangen var det Hege AL som hadde designet skissa.
Jeg har scrappet min lille snutt igjen. Her er det en som veslemor ikke kjenner som tar bilde av henne, derfor litt alvorlig... Tittelen på layouten er: Alvorlig
Her er mitt bidrag:


Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil
- Mønsterark fra BoBunny, Making Memories og We R Memory Keepers
- Fancy Felt Matties fra Prima
- Kartong som fulgte med Prima blomster
- Svirler og alfabet (Magnolia) fra QK
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Lene - nabon sa...

uansett det alvorlige utrykket var bildet fiiint!

Takk for flott bidrag!

Ann-Katrin sa...

Nydelig bilde og lekker layout!