tirsdag 2. mars 2010

Sketch 176 hos Pencil Lines

Prøver meg på skisseutfordringen hos Pencil Lines denne uken også. Tror de bare trekker ut en vinner en gang pr måned, men jo flere bidrag jeg sender inn, større sjanse til å vinne... Er lov å leve i håpet..
Bildet er av mine barn, hånd i hånd i Kristiansand Dyrepark i fjor sommer. Varmer et mammahjerte å se de gå sånn og leie hverandre... sukk...
Brukte lang tid med å finne de rette mønsterarkene til denne layouten, enkelte ganger går det lettere enn andre, men denne gangen gikk det treigt...
Har fulgt skissa ganske slavisk igjen, forskjellen er vel bare at jeg har snudd den speilvendt i forhold til orginalskissa... Og tittelen er selvfølgelig; Hånd i hånd.
Her er bidraget mitt:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Lyse grønt ark: ukjent
- Mønsterark fra My Mind`s Eye og Making Memories
- Martha Stewart sommerfugl-punch
- Stor sommerfugl fra QK
- Silkebånd, blomsterbånd fra Panduro
- Halvperler fra Kort&Godt, Brads og glitterlim
- Chipboards fra Ludwig Baehr og thickers fra American Craft
- Distress ink til å sverte kantene

Dette er skissen jeg har fulgt:



Ingen kommentarer: