søndag 21. mars 2010

Kammerpikenes alternativ - utfordring # 4 hos Scrappekammeret & This week`s Challenge hos Practical Scrappers

Utfordringen hos Scrappekammeret var å bruke noe man vanligvis ikke bruker. Jeg valgte å bruke av restepapiret mitt, som har en tendens til å hope seg opp. Jeg har sikkert mange kilo... Glansbilder har jeg også brukt. De er fra da jeg var barn, og de har jeg ikke hatt hjerte til å kaste. Glimrende måte å bruke de på nå da... Fant også noen glassblomster som jeg har hatt liggende - lenge... Har til og med vurdert å kaste de, men - se det - nå fikk jeg brukt for dem..
Til og med monogrammene er noe jeg har hatt liggende lenge....

Utfordringen hos Practical Scrappers var å bruke noe som man hadde hatt i over et år. Og alle de tingene jeg har brukt på denne LOèn har jeg hatt liggende i over og vel så det... Glansbildene nærmer seg vel 30 år, hehe
Bilde er fra en sommer da jeg var rundt en 5 år.
Slik ser bidraget mitt ut:





På denne layouten har jeg brukt:
- Masse forskjellig restepapir
- Glansbilder
- Monograms fra bl a Sassafras og Paper Salon
- Die Cut fra Screnicroute Paper
- Glassblomster
- Svertet kantene med distress ink

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott LO da!:) Kjekt og få brukt gamle glansbilder:)

Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

Klem Cathrine

Caroline sa...

Denne var stilig!! Jeg har aldri tenkt på å bruke glansbilder!! JEg tror jeg har en helt perm av de en eller annen plass her! Samleobjekt nr. 1 når jeg var mindre.

Ann-Katrin sa...

Så søt du er! Søtt med glansbildene og morsom/leken lo!

Guro sa...

Så flott LO du har laget :-)
Ikke verst å få brukt så mange gamle skatter på en Lo. Flott bilde du har brukt også.
Tusen takk for dette flotte bidraget :-)
Klem Guro

Joni Parker sa...

Very pretty layout. Love the collage look. Thanks for joining us at Practical Scrappers.

Bococco sa...

ååå... Jeg samlet glansbilder når jeg var liten. :) Det var tider det.
Tusen takk for at du deltar.

Yvonne sa...

Morsom LO i herlige friske farger! Og glansbilder er jo bare nydelig da.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Linda S. L sa...

kjempe bra gjenbruk, stilig LO :)
takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring! :)
klem fra Linda/linsal

Anette sa...

Herlig LO du har laget! Virkelig kreativt ;)
Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret ;)
Klem fra Anette