tirsdag 16. mars 2010

Påskekort

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Nordsalten Hobbyklubb - Utfordring # 3 - Påske - gul
- A Spoon Full of Sugar - Challenge 95 - Påske/Easter
- 2 Sketches 4 You - Skisseutfordring

Denne gangen har jeg valgt å ikke bruke stempelmotiv. Jeg har brukt et egg med kylling fra QK. Kortet er i mange forskjellige gul farger.
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Lys-lys gul kartong
- Mønsterark fra Crate Paper og October Afternoon
- QK
- Halvperler fra Kort&Godt
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

17 kommentarer:

Angèle sa...

This is such a cute, lovely soft colored card!

cnelson sa...

so super cute!!

Fruen sa...

Så flott :)

Anne Bente sa...

åh.... denne var nydelig

1000000 tak for at du deltager påNDHKs udfordring.

Nikki Fairbairn sa...

Such a fun card and I love all your layering, Thanks for playing with us at A Spoon Full of Sugar, Hugs, Nikki x

Kathy Martin sa...

Darling Easter card! Love that egg/chick die cut! :)

Anonym sa...

So cute! Love the chick/egg!

Randi WS sa...

Næmmen, så superkoselig!! ;D
Klem

Mona sa...

Flott påskekort :-D

-Sanna- sa...

Et flott påskekort til utfordringen....

Lea L. sa...

This is adorable!! Great job with Kazan's sketch!

♥♥♥Lea

Plundis sa...

Kjempeflott kort du har laget!! Stilig!!

Takk for at du deltar i NsHk`s utfordring

-Gro-
aka Plundis

Unknown sa...

beautiful and original.

Unknown sa...

oh wow what a cute little thing this is! I LOVE it :)

debby4000 sa...

Oh what a fun card, love it.
luv
Debby

WencheP sa...

Dette syns jeg var helt herlig! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

tone sa...

Kjempe flott!
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone