onsdag 10. mars 2010

Liftering hos ScrappeHuset

ScrappeHuset har en liftering gående, og det måtte jeg jo forsøke meg på... Jeg har liftet Linn sin layout. Har brukt bilde av min lille snutt, og da går det selvsagt i rosa.
Tittelen er; Prinsesse på vift
Slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra My Mind`s Eye og BoBunny
- Halvperler fra Basic Grey
- 3 forskjellige blomster punch
- Brads
- Krone og alfabet (Fiesta Grand) fra QK
- Stickers fra The Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

Linn sin layout som jeg har liftet:



3 kommentarer:

Torill sa...

Kjempeflott!!!
LIkte oppsettet så godt, og det gjør Linn sin LO så hærlig å lifte!!
Knallfint!!

Tusen takk for at du ble med på lifteringen!

Pinklady 68 sa...

Herlig prinsesse LO i nydelige farger!

linn kr/sykepleier sa...

NYYYYYYDELIG LIFT du har laget.
Behagelig og flott fargevalg. Herlig bilde.

Det er så festlig å bli liftet. :D