fredag 12. mars 2010

Kort inspirert av byggverk

Med dette kortet vil jeg være med hos disse utfordringsbloggene:
- Sukkersøtt - Utfordring # 76 - Bilde/byggverk
- Willow Sketchie Challenge - Skisseutfordring

Måtte gruble litt på utfordringen til Sukkersøtt denne gangen... Men jeg fant et mønsterark med noen hus, og så hadde jeg et flott stempelmotiv av "Kroppen". Husker ikke hva maleriet heter, men det er vel Da Vinci som en gang har malt bilde.
Jeg assosierer det bilde med flere ting, men etter at Trond Viggo hadde barneprogrammet "Kroppen" da jeg var liten, og stempelmotivet jeg har brukt var logoen på det programmet, så minner det meg veldig om det... Og selvfølgelig bilde som vikarbyrået Manpower bruker...
Kroppen er et byggeverk og derfor grunnen til jeg har valgt dette stempelmotivet...
Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Lysegrønn Bazzil
- Mønsterark fra Melissa Frances, Basic Grey og CreaMotion
- Stempelmotiv: ukjent
- Stickers fra Pink Paislee
- Hjørnepunch
- Halvperler, pyntebånd
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Mona sa...

Flott kort!! Likte veldig godt stempelet du har brukt :-)
Ha en strålende helg!!
Mona :-P

sharon sa...

Hi there,
What a great idea for a card for a man, unusual too!
Thanks for joining us at WSC this week.x

Guro sa...

Dette var ordentlig tøft!! Stilig motiv :-)
Klem Guro

Karen sa...

Very nice and different too. Thanks for joining us at WSC.
xx

milli sa...

Så innmari spennende og fint kort!
Takk for at du deltar!
Klem fra
Camilla