fredag 12. mars 2010

So cute # 7 "Metallpynt" hos TJSC

That just so cute`s utfordring denne gangen er å bruke metallpynt... Det har jeg brukt masse av her, både ark og pynt...
Bildet er av meg da jeg var liten, er vel rundt 1 1/2 år på bildet, og her er jeg på besøk hos min farmor og farfar...
Tittelen på layouten er: Røde bollekinn
Her er mitt bidrag:




På denne layouten har jeg brukt:
-Mønsterark fra Panduro, Daisyd`s, Masterpiece Studio`s, Sandy Lion og My Mind`s Eye
- Hjerter fra Lace cardstock
- Kakeserviett (i sølv)
- Journaling Frame fra Karin Russel
- Nøkkelhull fra Jim Holtz
- Nøkkel fra K & Company
- Halvperler fra Kort&Godt
- Metallblomster
- Annheng (tilbehør i et ukeblad)
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Kjempe skjønn LO, herlig oppsett og bilde.

Takk for ditt bidrag=)

Camilla sa...

Så søt layout. Virkelig herlig bilde da. :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Asil sa...

Herlig bilde og herlig bruk av metall i både pynt og papir!!

Takk for at du deltar! :)