torsdag 25. mars 2010

Påskeekstra hos TJSC

Påskeekstra hos That`s just so cute... Den oppgaven har jeg gått og grublet på en stund. Tenkte først jeg skulle prøve meg på et påskeegg. De blir jo så flotte, men jeg har ikke forsøkt meg på det ennå, så da ble det en påskelayout av mine søte små...
Bildet er tatt for noen år tilbake, i påsken faktisk, men den gangen var det ingen snø i meters høyde i hagen... - som det er nå!
Jeg har brukt mønsterark som jeg synes har en påskefarge i seg, og masse blomster (så klart)... Jeg fant litt hvit bølgepapp som jeg har klæsja litt gul hobbymaling på... Også har jeg brukt noen fjær, det tror jeg at er første gangen jeg bruker...
Tittelen på layouten er: Mine 2 påskeharer
Og slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Lysegrønn og rød Bazzil
- Mønsterark fra Dreamstreet papers, October Afternoon, Basic Grey og My Mind`s Eye
- Hvit bølgepapp
- Hobbymaling, glitterlim, fjær
- Halvperler fra Kort&Godt
- Spotlight alfabet fra QK
- Thickers fra Prima og October Afternoon
- Swirlhalvperler fra Storyteller
- Blomster fra Prima, Mulberry og Kort&Godt
- Blader og Center kisses fra Prima
- Svertet bokstavene fra QK med distress ink

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO av dine to påskeharer:-)
Masse lekre blomster!!! Stilige mønster ark, bølgepapp og koselig bilde.

Ha en fin dag og riktig god påske!
Klem Laila.

UlrikaT sa...

En flott LO! Så nydeligt med alle blomstrene!

Asil sa...

Elsker blomstene og supersøte farger du har valgt!

Takk for at du deltar! :)

~Isabell~ sa...

En søt LO med herlig harmoni=) masse flote blomster.

Takk for ditt bidrag=)

❤ Kaia sa...

Nydelig LO.
Masse herlige papirer, blomsterarrangementet ditt var rålekkert..... Herlig bilde av påskeharene dine...
Klem fra Kaia

Camilla sa...

Herlige påskefarger og flotte blomster. :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D