lørdag 20. mars 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Ann-Katrin har nok en gang laget en flott skisse for Practical Scrappers
Jeg har valgt dette bilde av min lille prinsesse. Her har hun sneket seg inn på vårt soverom, for det er der hun helst vil ligge...
Jeg har brukt et stempel som jeg fikk som premie fra Nordsalten-hobbyklubb. Stempelet er kjempestort, trodde jeg hadde en stor nok akryl-kloss, men det hadde jeg ikke, gitt... men det gikk bra for det...
Tittelen på layouten er: Jeg VIL sove i deres seng
Slik ser mitt bidrag ut:



Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Threehouse Memories, Papirdesign, Melissa Frances, Papertrunk og Craft`n`Craftin
- Stempel fra TreL
- Blomster fra Irenes Garden, Kort&Godt
- Center Kisses fra Prima
- Halvperler fra Kort&Godt
- Chipboards fra Scrappers Choice
- Stickers fra The Little Storytellers og Making Memories
- Svertet kantene med distress ink og rosa kritt

8 kommentarer:

Silje sa...

Utrolig flott LO!!

Guro sa...

Denne var virkelig nydelig Ane Lene!!! Jeg er imponert overalt det flotte du legger ut om dagen, det er en glede å følge deg!
Ha en flott helg videre :-)
Klem Guro

Mona sa...

En nyyydelig Lo av din lille prinsesse!!!
Skjønne farger du har brukt. Du er sååå flink..!!
Ha en fin søndag.!
Klem Mona :0)

Unknown sa...

Gorgeous layout! Love your photo too! Thanks for playing this weekend at Practical Scrappers!
Blessings,
Kim xXx

Fern sa...

What a beautiful job on the sketch challenge!!! Sweet photo, gorgeous paper and embellies!!!! Thanks for playing along with us over at Practical Scrappers!!!!

Random Acts of Krafting sa...

So very pretty, I love your take on this sketch. I have to say those flowers are very pretty.
Hugs
Tanya

Amy sa...

Beautiful layout!!! You did a great job with the sketch. Thanks for playing.

Ann-Katrin sa...

Wow! Flott tolkning av skissen! Denne ble lekker og med masse blomster som du liker (det er kanskje bare 4, men det ser så lekkert ut)!
Thanks for playing along.. :o)