tirsdag 9. mars 2010

Skissedilla # 50

Tid for Skissedilla igjen.... Denne gangen er det Carrin som har designet skissa.
Først la jeg litt blå hobbymaling midt i arket og brettet det slik at det ble samme mønster på begge sider, slik vi gjorde da vi var barn.... Jeg har krøllet arkene jeg har brukt og svertet kantene.

Bildene er sønnen min da han var 6 måneder. På en og samme helg begynte han å sitte, krabbe og reise seg opp etter sprinkelene i senga, lekegrinda og etter bordet. Jeg husker den brusende, stolte følelsen jeg fikk... Pappa var bortreist akkurat den helgen, og fikk ikke noe av begivenhetene med seg... Godt jeg foreviget det med noen bilder da...
Tittelen på layouten er: Liten og sterk.
Her er mitt bidrag:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Blå hobbymaling
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Fancy Pants design og Daisyds Paper
- Tag og knapper fra Panduro
- Mini Monograms og Letters fra Basic Grey
- Mini Monograms fra Sassa Fras
- Svertet kantene med distress ink


PS: Sjekk blogcandyen jeg har gående!

2 kommentarer:

Caroline sa...

så søt LO du har laget :)

Lene sa...

Stilig LO du har laget med noen herlige bilder !
Ha en fin helg!