onsdag 17. mars 2010

Sketch 178 hos Pencil Lines

Ukas skisse hos Pencil Lines er designet av Cari Fennel.
Jeg har brukt noen nye, flotte blomster fra Prima, som jeg falt helt for...
Bildet er av veslemor som sitter og tegner. Vi er på besøk hos mormor, og middagen ble litt lang for ei lita jente... men hun er snill og sitter pent - bare hun får tegne litt. Tegne elsker hun, vet ikke hvor mange tegneblokker hun har tegnet ut, og hvor mange tegninger vi får hjem fra barnehagen... Kanskje det bor en liten kunstner i henne...
Her er bidraget mitt:




Nærbilde av en av blomstene fra Prima...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Turkis og mørk rosa bling Bazzil
- Mønsterark fra Making Memories
- Bølgepapp
- Thickers fra American Craft og Prima
- Bling fra Basic Grey
- Blomster og blader fra Prima, roser fra Mulberry
- Svirler fra QK
- Svertet med distress ink

2 kommentarer:

Guro sa...

Nydelig LO!!! Jeg harogså ei lita som elsker og tegne,like koselig hver gang hun forærer meg en av sine nye verker. Har store planer om å ramme inn noen av dem, men er ikke kommet så langt enda gitt.
Nydelig blomst du hadde med.
Klem Guro

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO av din datter:-)
Så fint med rosa ark, swirler og teksten med glitter. Flott prima blomst også.
Lykke til!
Klem Laila.