tirsdag 16. mars 2010

Et kort i oransje... - igjen...

Noen av utfordringene kan bli like fra uke til uke... men det er vel sånn det blir når man deltar på så mange forskjellige utfordringer.... Men det gjør ikke noe. Den største utfordringen her er faktisk å finne stempel jeg kan bruke. Jeg vet at jeg har kjøpt endel stempler hos Kreativ Hobby, men jeg finner ikke så mange...

Dette kortet skal jeg ha med på disse utfordringsbloggene:
- Kreativ Hobby - Utfordringen er å bruke oransje
- Create 4 fun - Skisseutfordring

Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Oransje Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye og Fancy Pants Design
- Stempelmotiv fra Kreativ Hobby
- Martha Stewart punch
- Spellbinders
- Blomster: ukjent
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Guro sa...

Så elegant kort du har laget! Oransj er en ordentlig tøff farge.
Ha en fin dag :-)
Klem

Anne-Marije sa...

What a nice card.
Thanks for joining us at the Create4fun challenge this week.
xxx Anne-Marije