mandag 22. mars 2010

Sketch 179 hos Pencil Lines

Da har jeg forsøkt med på sketch 179 hos Pencil Lines, denne gangen designet av Tara Orr.
Har lett litt dypere ned i skuffen, og der fant jeg flere bilder fra da sønnen min var liten. Sukk... som tiden flyr... Har fulgt skissa ganske slavisk igjen, det eneste jeg har gjort forskjell (tror jeg) er vel at jeg har byttet ut sommerfuglene med stjerner. Synes stjernene passet litt bedre til denne layouten.
Mønsterarket med bilene synes jeg er knallfint, og endelig kom rette anledningen til å bruke det..
Bildet er av sønnen min, kan dessverre ikke huske anledningen, og her er han rundt 2 1/2 år.
Tittelen på layoten er: God gutten.
- og slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey og My Mind`s Eye
- Bling fra Prima
- Thickers fra American Craft
- Pyntebånd, glitterlim, knapper
- Stjerner fra QK
- Rhinestones fra Kaiser Craft
- Blomster fra Ladybug, Kort&Godt og Mulberry
- 2 forskjellige blomsterpunchere
- Svertet kantene med distress ink

1 kommentar:

mettepip sa...

Så flott denne var! Likte veldig godt de duse fine fargene.
klem fra
Mette