torsdag 11. mars 2010

Sketchy Colors # 14

Ukas utfordring hos Sketchy Colors var en skisse oppgave...
Da jeg var på treff på søndag, stemplet jeg opp en haug av de flotte stemplene til May Britt, og dette er ett av dem. Tusen takk, May Britt!
Tenkte egentlig dette skulle bli et rosa kort, men fargen jeg blandet opp ble mer rød, så da ble det rødt - enkelt og greit...
Slik ser mitt bidrag ut:



Til dette kortet har jeg brukt:
- Hvit Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye og Daisy`Ds
- Stempelmotiv fra Magnolia, malt med distress ink
- Martha Stewart punch
- QK
- Stickers fra The Little Storytellers
- Halv(hjerte)perler

2 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så koselig kort!
Fine farger du har brukt.
Takk for at du deltar.
klem Anne

Anonym sa...

Skikkelig søtt kort:)) -og fin rød farge ble det:)
God helg!
Klem T