tirsdag 2. mars 2010

Skisseutfordring fra Stampin`for the Weekend og Challenge 39 hos Colour create Challenge

Nok en utfordringsblogg med en skisseutfordring, denne gangen er det skisseutfordringen fra Stampin` for the Weekend jeg prøver meg på... Pluss at jeg fikk et tips om å være med på en utfordringsblogg til med dette kortet, og det vil jeg jo gjerne. Utfordringsbloggen er Colour Create Challenge. Der skulle man bruke fargene rød, svart og off white. Skissen er designet av Di. Takk til Jorid for stempelmotivet... (må snart ha flere nå, hehe)
Og sånn ser mitt bidrag ut denne gangen:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Paper Company, My little shoebox og Basic Grey
- Stempelmotiv fra HAnglar & StAnglar, malt med distress ink
- QK
- Stickers fra Little Storytellers
- Halvperler fra Kort&Godt
- Blomster

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Søtt nydelig jentekort du har laget!
Stilig med lag på lag:-)

Heidi sa...

Så herlige farger på kortet ditt, kjempefine mønsterark du har brukt:) Blomsterpynten din er nydelig:) og for ikke å glemme det herlige hänglarmotivet da :))
Må si du er utrolig flink til å delta på de forskjellige utfordringene:) beundrer dere som klarer å få til det!!
Takker også for så koselig kommentar hos meg,den varmer masse♥

ha en fin kveld
klem fra Heidi:)

Kate's Makes sa...

This is ever so pretty and the stamp you've used is lovely :o) Thanks for joining us at SFTW and good luck! Kate

Di sa...

beautiful card love the colours and the image!!
you could also enter this into the colour create challenge!
Thanks for joining SFTW
Hugs Di xxx

Nancy sa...

Herlig kort, Ane Lene:O) Liker de arkene og flotte blomstene, og det motivet er kjempe søtt. Nydelig løsning på Di sin skisse.
Takk for at du deltar hos Stampin' for the Weekend, lykke til!
Nancy;O)

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette var ett flott kort. Likte at det gikk i forskjellige rødtoner. Herlig bilde. Takk for at du deltar i denne utfordringen hos SFTW.
Gunn :-D

Dena sa...

Awe, this is such a cutie! What fun little ladybug paper!
Thanks for joining Colour Create, I hope you will join again!
Hugs, Dena