onsdag 24. mars 2010

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset

Månedens INSPIRATOR hos ScrappeHuset er Interiør.... Det har ikke jeg helt fulgt da, for jeg ble nemlig inspirert av bilde som vi skulle inspireres av... Og det viste to senger eller små hus som en må ha en stige for å komme seg oppi... Det som inpirerte meg da var klatringen, og det er det jeg har gått ut fra på min layout.
Bilde er av sønnen min. Han er på gårdsbursdag. Han bare elsker å klatre, og klatret her i epletrærne på gården. Det var ikke lov, så han fikk litt kjeft for det, stakars...-kunne vel ikke han vite...
Jeg ble litt inspirert av Ann-Katrin å bruke gamle smykker. Her har jeg brukt en øredobb fra min tidlige ungdomstid. Jeg har en liten eske med slike skjulte skatter, som jeg ikke har hjerte til å kaste - kan jo hende jeg får brukt noen av skattene mine nå da, i scrappinga... Treet er en QK-dies, det samme er bladene og stigen.
Tittelen på layouten er: Det er konge å klatre
Og slik ser bidraget mitt ut:



Til denne layoten har jeg brukt:
- Stråmatteark
- Hvit og brun Bazzil
- Mønsterark fra Daisy Bucket Design
- Shapestickers fra October Afternoon
- QK - tre, blader og stige
- Chipboards stickers fra American Craft
- Stickers fra Jenni Bowlin Studio og Adornit
- Øredobb, hyssing og brads
- Metallpynt fra Kort&Godt
- Tag fra Panduro
- Svertet noen kanter med distress ink

2 kommentarer:

Torill sa...

Utrolig stilig!!!!
Digger den stigen!! Den har jeg hatt lyst på lenge!!! Kanskje jeg kan kjøpe noen av deg? hi hi :0)

Veldig flott bidrag til Inspiratoren vår!! Takk for at du bidrar!!
Ha en super lillelørdag videre!!

linn kr/sykepleier sa...

Næmmen se der ja. Kjente igjen stigen med en gang, ingen problemer med å se hva som inspirerte deg. Så kult. Herlige og lekne detaljer med det treet, stigen og kua. Knall flott.
Tusen takk for ditt lekne bidrag. :D