tirsdag 30. mars 2010

Jeg har fått en award!!

Denne søte awarden har jeg fått av Sanna.
Tusen takk, Sanne, det setter jeg enormt pris på! For de som lurer så betyr teksten - Dette er en blog med sjarm. (Vet ikke om dette stemmer, for jeg kan ikke språket, men så samme awarden et annet sted, og da var det oversatt slik).
Denne gangen velger jeg å sende awarden videre til noen av de som kommenterer på bloggen min. Kommentarene betyr enormt mye for meg!!!




Denne awarden har noen regler som må følges:
1. Legg ut awarden
2. Gi den videre til 12 stk
3. Link til alle du gir den til
4. Husk å fortelle det til de som får den
5. Fortell hvem du har fått den av
De jeg velger å gi awarden videre til er:
2. Lene
3. Guro
4. Mona
12. Anette

6 kommentarer:

linn kr/sykepleier sa...

Takker og bukker for award! Det var koselig. :D
Ha en riktig GOD PÅSKE! :D

RoseSommer sa...

Wow!! Så moro, og tusen takk!! Nå skal vi se, hvordan var det dette skulle gjøres....Tunga rett i munnen, - klikke, linke....(Har ikke gjort det før, davettu!)

God påske.

Janne-Lise sa...

Oj, så morro å få award :) Tusen hjertelig takk. Den setter jeg stor pris på.
Her er et forsøk på å forklare easelkort for deg :) Klar?
Du deler en bazzil i 6 x 12 inch. Så bretter du den i to - slik at du sitter igjen med to deler på 6 inch hver. Så deler du den ene av disse to igjen i to - bare bretter - ikke skjær. Så "setter" du de opp. Også begynner morroa, for det er nå du skal til å dekorere. Jeg kutter til en bazzil i den størrelsen jeg synes passer - som skal limer opp på den ene 3 inch bretten.... også har jeg halvperler el.l der denne bretten skal stoppe når kortet er satt opp.
Djizez... dette ble nok litt klønete forklart. Si ifra om jeg skal forsøke igjen ellerfinne en link til deg :)

Det er vel på sin plass å ønske lykke til etter en slik forklaring - også sender jeg en klem i tillegg :)
klem fra Janne-Lise

Anette sa...

Tuuusen takk for awarden Ane Lene!!! Setter utrolig stor pris på den! Sender den direkte tilbake til deg ;)
Ønsker deg en fortsatt god påske ;)

Guro sa...

Wow tusen tusen takk! Jeg har hatt litt ferie og det er helt utrolig å kikke på sia mi og alle disse awardene. Jeg blir både rørt ydmyk og glad :-) Du får den selvfølgelig i retur!
Ha en flott påske videre.
Klem Guro

Heidi sa...

Hei Ane Lene.
Hjertelig tusen takk for den flotte awarden. Kjenner at jeg både blir veldig glad og nesten litt "flau" over å motta den, er jo nesten så man rødmer her man sitter !! Men misforstå meg rett,jeg setter virkelig stor pris på den:) Og jeg vil gjerne få sende den tilbake til deg med et stort smil og en stor takk over alle kommentarene du gir meg:) noe som gir meg masse tilbake og du skal vite at de verdsettes høyt:)
Skal prøve å få lagt den ut så fort som mulig, men jeg er ingen racer på den fronten... knoter alltid litt med linkinga... men skal gjøre mitt beste:) !!
Ønsker deg og dine noen fine påskedager(uansett vær..!!)

Stor påskeklem fra Heidi:)