fredag 19. mars 2010

Scrapp ordet # 3 - Hus, hos ScrappeHuset

Scrapp ordet hos ScrappeHuset denne måneden er HUS.
Var ikke så lett å finne hverken tittel eller bilde til denne utfordringen. Men den som leter finner... Da jeg først fant et bilde jeg kunne bruke, løsnet det... Huset er selvkomponert, det samme er blomstene - jeg har satt sammen flere blomster til en...
Bildet er av sønnen min som vasker gulvet for å glede mamman sin... Skal si det varmer et mammahjerte... Flinke gutten min!
Tittelen på layouten er: Du er huslig
Her er bidraget mitt:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Scrappers Choice, Basic Grey og We R Memory Keepers
- Kartong som fulgte med Prima blomster
- QK - vindu
- Blomster fra Prima, Mulberry og Kort&Godt
- Center kisses fra Prima
- Halvperler og perlebånd fra Kort&Godt
- Tag fra Panduro
- Hyssing, glitterlim
- Minimonograms fra Basic Grey
- Stickers fra Carolees Creations
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!!!
Kult med eget hus, og arti bilde!! Skikkelig arti LO!

Tusen takk for at du ble med på ScrappOrdet!

linn kr/sykepleier sa...

Så heldig du er som har en så huslig sønn. Verdt en LO er det også! ;)

Stilig hus og blomster du har fikset. Knallflott LO!

Takk for dit supre bidrag! :D

Anonym sa...

Så flott LO!:D

Vibeke sa...

Så KUl!! Utrolig kreativt - og lekent laget!! Herlig:)

Takk for at du deltar:)