onsdag 3. mars 2010

Utfordring # 2 hos Scrappekammeret og Challenge # 84 hos Stampavie and more

Nok et kort som går til 2 forskjellige utfordringsblogger. Denne gangen er det; Scrappekammeret og Stampavie and more. Scrappekammeret hadde en skisse, tegnet av Lindsal, se lenger ned... og Stampavie and more ville ha et vår-kort. Jeg har tvinnet bladene rundt blomsterstilken. Dette stempelmotivet har jeg også fått av Jorid - tusen takk!
Slik ser bidraget mitt ut:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Pistasje grønn Bazzil
- Mønsterark fra Imaginisce, My Mind`s Eye og Crea Motion
- Stempelmotiv: ukjent, malt med distress ink
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Blomster og blader: ukjent
- Stickers fra Jenni Bowlin Studio
- Halvperler fra Kort&Godt
- Glitterlim
- Svertet kantene med distress ink

Dette er skissen fra Scrappekammeret jeg har fulgt;



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe flott kort! Utrolig søtt stempel da:)

Takk for ditt bidrag!

Klem fra Cathrine på Scrappekammeret:)

Anette sa...

Stilig kort du har laget! Herlige vårfarger du har brukt ;) Kjempesøtt motiv du har brukt ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette - kammerpike ;)

Guro sa...

Stilig kort!!! Så flote vårfarger du har valgt.
Liker veldig godt motivet ditt, herlig romantisk :-)
Tusen takk for at du deltar!
Klem fra Guro på Scrappekammeret

Anne H. sa...

Så flott kort du har laget!
Søtt motiv og vårlige, fine farger!
Takk for at du deltar i utfordringen fra Stampavie and More denne uken.
Anne :)