fredag 26. mars 2010

Sketch 48 hos 2 Sketches 4 You

Veldig mange som har skisseutfordringer denne uka. Det gjør det jo vanskelig å kombinere flere oppgaver samtidig. Ikke sikkert jeg rekker å komme meg gjennom ukas bunke med utfordringer heller da, hehe...
Her har jeg forsøkt meg på Laura`s sketch hos 2 Sketches 4 you. Fordi det er så mange skisser prøver jeg å finne stempler jeg ikke trenger å male og fargelegge, det går litt ekstra tid til det. Jeg har valgt å lage et nyfødt/baby kort denne gangen. Stempelet er stemplet med distress ink på fotopapir..
Slik ser bidraget mitt ut:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Rosa Bazzil
- Mønsterark fra Maja Design, Basic Grey og Shopsei
- Stempelmotiv fra Paper Inspirations
- Pyntebånd fra Papirloftet
- Stickers fra The Little Storytellers
- Martha Stewart punch
- Halvperler fra Kort&Godt
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig kort du har laget Ane Lene! Likte godt den rosa blomsterengen under babyen (",)
Hilsen fra Karin

-Sanna- sa...

Det var virkelig nydelig.
Misunner dere som er rike på ideer og har arbeidslyst og iver. Her er det full tørke om dagen.
Ha en riktig god helg.

Wenche sa...

Nydelig jentekort!! Flotte mønsterark og den brede rekken av blomster gjorde seg veldig.

Klem Wenche