tirsdag 30. mars 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Prøver meg på Sketch Friday hos Practical Scrappers igjen jeg da... Denne gangen var det 2 bilder på skissen, ikke at det er noe must, men synes det er greit å ha 2 bilder når skissen viser det. De fleste skissene er jo med 1 bilde, og egentlig liker jegdet best.
Bilde er av min lille prinsesse, som her ikke er så veldig interessert i å bli tatt bilder av. Hun er til vanlig veldig glad i å bli fotografert, men det skal være på hennes premisser. Bildene ble morsomme for det de, så da bruker jeg de her.
Tittelen på layouten er: iiikke.
- og jeg syntes jeg hørte stemmen hennes da jeg bestemte meg for den tittelen, hehe..
Slik ser bidraget mitt ut:




Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa kartong
- Stråmatteark
- Mønsterark fra Making Memories, My little Shoe box og Daisyd`s
- Martha Stewart punch
- Mini monogram stickers og klistermerke-blomster fra Basic Grey
- Blomster fra Prima og Kort&Godt
- Center kisses fra Kort&Godt
- Halvperler fra Panduro
- Svertet kantene med distress ink

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig LO av din datter som ikke vil være med på bildet:-) Mange flotte detaljer!

Ha en riktig god påske.
Klem Laila.

Fern sa...

How cute is this!!! Adorable photos and I love your embellies!!! Thanks for playing along with us over at Practical Scrappers!!!! XXXXX