søndag 28. mars 2010

Et rosa og grønt kort

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Just Magnolia - Skisseutfordring
- Secret Crafter - Challenge # 76 - Grønn, rosa & blomster

Slik ser bidraget mitt ut:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Mønsterark fra The Paper Company og Papertrunk
- Restepapir
- Stempelmotiv fra Magnolia malt med distress ink
- 3 forskjellige blomster punhere
- McGill - leaves - punch
- Stickers fra Adormit
- Halvperler fra Kort&Godt
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

-Sanna- sa...

Nusselig jentekort med skikkelige "prinsessefarger". Kjekt når en kan kombinere flere utfordringer. Jeg har hatt produksjonstørke en stund, så da er det motiverende med en utfordring.
God søndag til deg.

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort i rosa og grønt:-)
Klem Laila.

RoseSommer sa...

Hei, koselig kort. Jeg har ikke noen blomsterpuncher, men det ønsker jeg meg, for nylig så jeg en slik blomst som var dekket med UTEE, det tykke embossingpulveret. Den var stiv, blank og en skikkelig stor BLING på kortet. Da hadde hun som laget det bare brukt en enkel blomst, og bare pynt i midten. Den var utrolig fin. Bare et tips...Ha en fin påske!!!