mandag 15. mars 2010

Sketch Friday hos Practical Scrappers

Sketch Friday hos Practical Scrappers er designet av Gloria.
Jeg har brukt bilde av sønnen min - igjen... Han var med på Fotballskole som ble arrangert i begynnelsen av sommerferien. Det var stor stas, men det ble også noen gnagsår, men det vel noe som hører med. En sommer spilte de mot Brannvesenet, og det var hvertfall moro. (-også for alle mødrene som satt på benken og fulgte med).
Fant et mønsterark om var mer lik stråtapet enn papir, og fikk lyst til å prøve det. (For de som lurer, har jeg kjøpt det på Gillers Hus på Rortunet).
Her er bidraget mitt denne uka:





På denne layouten har jeg brukt:
- Rød Bazzil
- Stråark
- Mønsterpapir fra My Mind`s Eye, Paperpizazz, Basic Grey og Making Memories
- Bord, gress, "blomst" og fotball fra QK
- Pyntebånd
- Svertet kantene med distress ink

Ingen kommentarer: