onsdag 10. mars 2010

Sketch 177 hos Pencil Lines

Denne uken er det Sharon Laakkonen som har designet skissa for Pencil Lines. Jeg prøver meg på utfordringen hos de igjen jeg...
Det var ikke så lett å finne et bilde som jeg kunne dele opp i fire... Hadde ikke lyst til å dele opp ansiktet på bilde lissom...
Dette bildet er av sønnen min, og vi er på sommerferie. Her har han og pappa funnet et hult tre, som det var kjempestas å klatre inni... Jeg var ikke så begeistret for det da det krydde av flått der...
Blomsten er satt sammen av mange forskjellige blomster. En er stanset ut av tyll..
Slik ser bidraget mitt ut denne gangen:





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra We R Memory Keepers og My Mind`s Eye
- Trebord og ugle fra QK
- Stickers fra Basic Grey og My Little Shoebox
- Minimonograms fra Basic Grey
- Glimmermist, glitterlim, blomster og blad punch
- Swirl fra BoBunny
- Svertet kantene med distress ink

PS: Vil oppfordre alle til å delta på Blogcandyen jeg har gående. Flotte gaver!

3 kommentarer:

Guro sa...

Wow for en herlig LO!!! Virkelig stilig med det delte bilde og alle detaljene.
Klem Guro

Heidi sa...

En kjempefin LO!! Ble så stilig effekt når du delte bilde:) Ugla og trærne passet jo helt perfekt til, i det hele tatt flott pyntet:)

Klem fra Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Stilig LO! Lekkert bilde oppsett og flotte detaljer!
Klem Laila.