torsdag 4. mars 2010

Ett kort til 3 utfordringer

Med dette kortet skal jeg være med på disse utfordringsbloggene:
- A Spoon Full of Sugar
- Wiff of Joy Challenge
- StampARTic

StampARTic hadde en skisseutfordring, A Spoon Full of Sugar hadde som utfordring å ha med perler. Hos Wiff of Joy skulle man bruke fargene Coffee and cream...
Slik ser bidraget mitt ut:

Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bling Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Imaginisce og K & Company
- Stempelmotiv fra Wiff og Joy, malt med distress ink
- Spellbinders og QK
- Halvperler fra Kort&Godt
- Charms, pyntebånd og glitterlim
- Distress ink til sverting av kanter
Ja,ja...lærer så lenge man lever.... (- og jeg må lære meg å lese litt nøyere!) En utfordringsblogg som bare ville ha bidrag som var spesielt til de, og da kunne de ikke kombineres med andre... Nå har jeg hvertfall slettet det fra denne siden... Får prøve meg med et nytt forsøk til de da...

4 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Wow, så effektiv du er!
Du er vel representert på de fleste utfordringer nå? Moro.
Kortet var utrolig delikat og flott. Flott harmoni mellom fargene og søtt stempeltrykk.
Vi prates plutselig.

Tara Godfrey sa...

Oh this is so pretty! I love the papers and pearls and the fab charms too! Willow looks so beautiful!
Thanks so much for joining the Whiff of Joy Challenge this week!
Hugs,t

Lene sa...

Så herlig kort ! Kjempestilig med metall detaljene :)
Ha en fin helg !

~Isabell~ sa...

Virkelig et lekkert kort, men det har seg sånn at vi kun godkjenner bidrag laget ene og alene til våre utfordringer, håper du slenger deg på likevel.

Isabell hos TJSC