fredag 5. mars 2010

Grønt vår kort

Med dette kortet skal jeg være med hos disse utfordringsbloggene:

- Sukkersøtt
- Cute card Thursday
- Sketch and Stash Challenge

Sukkersøtts utfordring # 75 var VÅR. Sketch and Stach Challenge hadde en skisse, og Cute Card Thursdays utfordring var å bruke GRØNT...
Jeg har igjen brukt et HAnglar og StAnglar stempelmotiv jeg har fått av Jorid, takk-takk.
Slik ble kortet mitt:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Grønn Bazzil
- Mønsterark fra (nye, knallfine, som heter Lush) fra My Mind`s Eye og Kaiser Craft
- Stempelmotiv fra HAnglar og StAnglar, malt med distress ink
- Martha Stewart punch
- Spellbinders
- Pyntebånd
- Halvperler fra Kort&Godt
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

Lambi sa...

Hei! Så pent kort du har laget! Elsker fargene du har brukt...grønt er min favoritt,hihi. Herlig vårgutt du har malt også! :) Ønsker deg en god helg! :)

Mona sa...

Kjempeflott vårkort du har laget!! Håper våren kommer snart....
Ha en god helg!
Mona :-)

Sue sa...

this is lovley,what a cute image and such lovely papers,thank you for joining us at sketch and stash

sue
xx

Lorraine A sa...

Gorgeous card :-) I love this image ,,, he is so cute ! and the papers and lacy trim are lovely :-)

thanks for joining the Sketch and Stash Challenge :-)
Luv
Lols x x x

milli sa...

Så utrolig fint kort i nydelige vårfarger!
Takk for at du deltar!
Klem fra
Camilla

Annie sa...

gorgeous card in shades of green and love the little Hanglar boy. thanks for joining in with us at CCT this week.
hugs, annie x