søndag 14. mars 2010

Mars sangen hos STM

Mars sangen hos Scrapping the Music er "La meg være ung" med Wenche Myrhe. Jeg har valgt å bruke strofen "-jeg vil være meg selv.."
Bildet er av min lille snutt som for tiden elsker å gjøre seg til når vi tar bilder av henne. Det er ikke mange normale bilder vi får tatt av henne nå.. men det blir jo noen artige bilder og innimellom da - som dette her. Passet perfekt til tittelen hvertfall...
Her er bidraget mitt:


Til denne layouten har jeg brukt:
- Svart Bazzil
- Mønsterpapir fra Fancy Pants, Basic Grey og My Mind`s Eye
- Konfektpapir, hyssing
- Bling fra Prima og Notabene
- Rhinestone ribbon fra Panduro
- Perlebånd fra Kort&Godt
- Monograms fra QK
- Litt av en gammel bokside
- Svertet kantene med distress ink

4 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

Heisann =)

Gratulerer så mye med seieren =)

kjempefin LO du har laget her, nydelig lita frøken på bilde =)

Lene sa...

Ser ut som en bestemt lita frøken ja!
Kjempestilig med de store bokstavene og glitterpynten!

Takk for at du deltar!

Wenche sa...

Stilig bilde!

Gro aka emrille sa...

Kjempesøt!