mandag 8. mars 2010

Et lilla kort...

Med dette kortet vil jeg være med på disse utfordringsbloggene:
- Kreativ Hobby - som ville at lilla skulle være hovedfargen, pluss et stempel fra Kreativ Hobby.
- Practical Scrappers - ville at vi skulle bruke hvit penn/hvit merkepenn
- Willow Sketchie Challenge - hadde en skisseoppgave

Bruk av lilla er ikke noe problem, en farge jeg liker veldig godt... men stempel fra Kreativ Hobby er verre. Har en del stempler, og vet at jeg har noen stempler derfra, men tror nok de har byttet ut sin beholdning, for det er ikke så mange stempler jeg finner igjen i nettbutikken av de som jeg har...
Må se veldig godt etter at jeg har brukt hvit penn her, synes ikke så godt på bildet...
Her er bidraget mitt:





Til dette kortet har jeg brukt:
- Lilla Bazzil
- Mønsterark fra Scrap Collection og et ukjent
- Stempelmotiv fra Kreativ Hobby, malt med distress ink
- Spellbinders , stjerner fra QK
- Pyntebånd, halvperler fra Kort&Godt
- Hvit markeringspenn
- Tekststempel: ukjent
- Svertet kanter med distress ink

PS: Vil få minne om blogcandyen, bla litt lenger ned på siden...

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig lilla kort!
Liker veldig godt disse fargene jeg også:-)
Lykke til på utfordringene og ha en fin mandag!
Klem Laila.

Jayma Malme sa...

I love your card! I'm a purple and star lover :) What a great stamp, too!

Thanks for playing at Practical Scrappers!
Jayma

Karen sa...

Very nice, love your colouring. Thanks for joining us at WSC.
xx

Ann-Katrin sa...

Hei!
Lilla er jo perfekt for deg. Flott kort og digg med stjernene! ;o)
Lykke til i utfordringene.

Random Acts of Krafting sa...

A wonderful card. Love the white dots. Thank you for using your white pen/white marker with Practical Scrappers.
Hugs
Tanya

Bococco sa...

Så nydelig! :) Dette likte jeg! :) Den kjolen er så søt!

Lauren Hatwell sa...

A beautiful card. I love your colour scheme and the pretty papers. Thank you for joining us at WSC this week. Lauren x

Anne Bente sa...

Du tryller stadig fram lekre kort :-) Takk for at du er med på vår utfordring. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby